تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

ثبت بیش از 21 هزار واقعه ولادت در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 20676
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
ثبت بیش از 21 هزار واقعه ولادت در آذربایجان غربی

به گزارش اروم نیوز، سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار درناسسی؛ با اشاره به آمار زاد و ولد در آذربایجان غربی اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه موضوع کاهش ولادت و ازدواج از جمله مشکلات اجتماعی کشور و به‌تبع آن،در این راستا امسال تعداد 21 هزار و 302 ولادت در آذربایجان غربی به ثبت رسیده است. وی […]

به گزارش اروم نیوز، سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار درناسسی؛ با اشاره به آمار زاد و ولد در آذربایجان غربی اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه موضوع کاهش ولادت و ازدواج از جمله مشکلات اجتماعی کشور و به‌تبع آن،در این راستا امسال تعداد 21 هزار و 302 ولادت در آذربایجان غربی به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 6 هزار و 730 فوتی در آذربایجان غربی نیز به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت‌ احوال آذربایجان غربی با اشاره به آمار ازدواج و طلاق در استان عنوان کرد: در آذربایجان غربی از ابتدای امسال تاکنون تعداد 9 هزار و 215 ازدواج و دو هزار و 426 طلاق به ثبت رسیده است.

محمد پرطرفدارترین نام پسرانه در آذربایجان غربی

احمدی با اشاره به ثبت اسامی پرطرف‌دار پسران تصریح کرد: اسامی پسران پر طرف‌دار ثبت شده در ثبت‌احوال آذربایجان غربی به ترتیب در پنج ماه امسال محمد، آیهان، میران، آرسام، آراد، علی بوده است.

وی با اشاره به ثبت اسامی پرطرف‌دار دختران یادآور شد: اسامی دختران پر طرف‌دار ثبت شده در ثبت‌احوال آذربایجان غربی به ترتیب در پنج ماه امسال می‌توان به اسامی نفس، آنیا، دلوین، آوا، فاطمه، نیلا اشاره کرد.

خاطرنشان می‌شود کاهش نرخ ازدواج در دهه اخیر دلایل مشخصی دارد؛ مشکلات اقتصادی و نارضایتی‌های اجتماعی که در پنج سال گذشته، هم مشکلات اقتصادی و هم نارضایتی‌های اجتماعی افزایش‌یافته در این راستا انتظار می‌رود اهتمام جدی در مرتفع ساختن مشکلات جوانان در جامعه به وجود آید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=20676

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.