تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

بیماران روستاهای محروم پلدشت ویزیت رایگان شدند

  • کد خبر : 22040
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
بیماران روستاهای محروم پلدشت ویزیت رایگان شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدشت از ویزیت رایگان مردم روستاهای شیدی، شوطلو و ذاکرلو این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش اروم نیوز،  سرهنگ پاسدار موسی عطاری در گفتگو با خبرنگار آراز سسی در حاشیه اجرای طرح ویزیت رایگان در مناطق روستایی پلدشت،گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و در قالب طرح شهید رهنمون مردم روستاهای شیدی، شوطلو و ذاکرلو پلدشت به‌صورت رایگان ویزیت شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت تصریح کرد: طرح ویزیت رایگان به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت اجرا شد و در این طرح چهار گروه مجهز شامل پزشک عمومی، کارشناسان دارویی، سلامت خانواده، بهداشت محیط و کارشناسان امداد و نجات برای مردم این منطقه ارائه خدمات کردند.

وی افزود: این طرح در جهت ارتقای سلامت مردم مناطق محروم اجرا شد و در این طرح 500 نفر از اهالی به‌صورت رایگان ویزیت و دارو دریافت کردند.

عطاری با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب، سرمایه‌ای بی‌نظیر و دانشگاهی معنوی برای مسئولان و مردم به‌ویژه نسل جوان و آینده کشور است که باید به‌خوبی از آن درس گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت اظهار کرد: “ ما متحدیم” شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال بوده و در این بازه زمانی ۷۰ برنامه در سطح شهرستان و در مناطق مختلف اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=22040

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.