تاریخ : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ 17 ربيع ثاني 1446 Sunday, 20 October , 2024

بازدید فرمانده سپاه شهدا از مناطق زلزله‌زده خوی و تجلیل از گروه‌های جهادی

  • کد خبر : 12662
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
بازدید فرمانده سپاه شهدا از مناطق زلزله‌زده خوی و تجلیل از گروه‌های جهادی

به گزارش  اروم نیوز به نقل از آذرباخیش سردار رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی؛ با تقدیر از تلاش گروه‌های مختلف در بازسازی مناطق زلزله‌زده گفت: انسجام و وحدت رویه در امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده با مدیریت خوب استانی و شهرستانی به یک الگو تبدیل شده است. […]

به گزارش  اروم نیوز به نقل از آذرباخیش سردار رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی؛ با تقدیر از تلاش گروه‌های مختلف در بازسازی مناطق زلزله‌زده گفت: انسجام و وحدت رویه در امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده با مدیریت خوب استانی و شهرستانی به یک الگو تبدیل شده است.

فرمانده سپاه شهدای استان تأکید کرد: در این زلزله به‌خوبی از ظرفیت شهرستان، خیران و مردم در دو  مرحله امدادرسانی و بازسازی استفاده شده است که تلاش و همت مسئولان باید برای ادامه بازسازی واحد‌های مسکونی تا  فرارسیدن فصل سرما مضاعف شود .

فرماندار خوی در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده که با حضور سردار رجبی برگزار شد؛ با تشریح روند بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی گفت: در زلزله ۱۳ مهر پارسال که ۱ هزار ۱۰۰ واحد خسارت  کامل دیده بودند ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی ساخته شده است و مردم در زیر سقف خانه‌های جدید قرار گرفتند.

وی تأکید کرد: در کنار خدمات دولت من‌جمله اهدا سیمان و میل‌گرد رایگان، تسهیلات بازسازی هم کمک شایانی کرده و اگر در ادامه نیز تسهیلات تکمیلی پرداخت شود تمامی واحد‌های خسارت‌دیده تا شهریورماه تکمیل می‌شود.

فرماندار خوی  با تقدیر از خدمات سپاه بسیج و نیروهای مسلح  در زلزله خوی گفت: خدمات ارزنده  این قشر در روند امدادرسانی و بازسازی هرگز فراموش نخواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر با ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار ۲۷ باب مدرسه با مشارکت و همراهی گروه‌های جهادی  بازسازی و ۱۴ باب مدرسه نیز از نوساخته می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=12662

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.