تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

انفجار کپسول اکسیژن جان یک نفر را گرفت

  • کد خبر : 25999
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
انفجار کپسول اکسیژن جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: انفجار کپسول اکسیژن منجر با فوت یک نفر در این شهرستان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اروم نیوز، سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه در جاده قره ورن، سریعاً گروه مجهز آتش‌نشانی به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک منزل مسکونی طعمه حریق شده بود، افزود: آتش‌سوزی این منزل با تلاش آتش‌نشانان و با اقدام به‌موقع نیروهای این سازمان خاموش شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه منجر به واردشدن خسارت به منزل مسکونی شده است، گفت: در این حادثه یک مرد ۳۵ساله نیز جان خود را ازدست‌داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: علت حادثه انفجار کپسول اکسیژن مورداستفاده بیمار بوده که منجر به آتش‌سوزی در منزل مسکونی و فوت یک نفر شده است.

محمدی تصریح کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش‌سوزی است.

آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب علی‌رغم همه کمبود امکانات در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=25999

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.