تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد:

انجام ۴۵۷۹ بازرسی از مراکز خرید و فروشگاه‌ها در میاندوآب

  • کد خبر : 27355
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۳
انجام ۴۵۷۹ بازرسی از مراکز خرید و فروشگاه‌ها در میاندوآب
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال چهارهزار و ۵۷۹ مورد بازرسی از مراکز خرید و فروشگاه‌های هدف در این شهرستان توسط بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز»، رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در راستای نظارت بر تأمین کالاهای اساسی، اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم از ابتدای امسال انواع کالای اساسی از طریق واحدهای صنفی توزیع شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزی بر نحوه توزیع کالاها نظارت داشته‌اند، افزود: در این راستا از ابتدای امسال چهارهزار و ۵۷۹ مورد بازرسی از مراکز خرید، واحدهای صنفی و فروشگاه‌های این شهرستان توسط بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزی انجام شده است.

وی گفت: این اقدامات به‌منظور نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی، مبارزه با احتکار، گران‌فروشی، کم‌فروشی و هرگونه تخلف احتمالی دیگر انجام می‌گیرد.

مقدم با بیان اینکه در جریان بازرسی‌ها پرونده‌های تخلفاتی نیز تشکیل شده است، تصریح کرد: در جریان بازرسی‌های انجام‌گرفته تعداد ۴۴۷ فقره پرونده تخلفاتی تنظیم و پس از ثبت در سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی جهت اعمال تصمیم و صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: کار توزیع اقلام اساسی با قیمت مصوب دولتی در نقاط مختلف شهر و در سطح فروشگاه‌ها انجام‌گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27355

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.