تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

رضایت نماینده مردم میانداب از عملکرد دولت

  • کد خبر : 17591
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۳۰
رضایت نماینده مردم میانداب از عملکرد دولت

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم همه مشکلات و دشمنی‌ها، در سطح کلان کشوری و استانی و شهرستانی اقدامات بسیاری انجام‌گرفته که قابل‌توجه بوده است.

به گزارش اروم نیوز به نقل از زرین خبر، مهدی عیسی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: امروز علی‌رغم همه دشمنی‌های دشمنان با نظام و مردم، ایران اسلامی بااقتدار و سربلند به راه پرفروغ خود ادامه می‌دهد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: ما امنیت خود را مدیون خون شهدا و آنهایی هستیم که امروز هم در مرزها پاسدار و حافظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی بوده و جان خود را نیز فدا می‌کنند؛ ولی رسانه‌های معاند و جوساز و حاشیه‌ساز از آنها چیزی نمی‌گویند.

وی گفت: با یقین و قاطعیت می‌گویم که انقلاب اسلامی سربلند بوده و است و خواهد بود و این انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود (عج) ختم خواهد شد.

عیسی زاده به خدمات مجلس و دولت اشاره و تصریح کرد: علی‌رغم همه مشکلات و دشمنی‌ها، در سطح کلان کشوری و استانی و شهرستانی اقدامات بسیاری انجام‌گرفته که قابل‌توجه بوده است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، ایجاد دانشکده علوم پزشکی، بهداشتی و خدمات درمانی میاندوآب، ایجاد دانشگاه فرهنگیان و پذیرش صدها دانشجو از جمله خدمات دولت و مجلس و نظام اسلامی تنها در دو سال اخیر در میاندوآب بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه راه و راهداری نیز اقدامات قابل‌توجهی انجام‌گرفته است، گفت: هم اکنون سه پروژه مهم جاده سرچم با عمر بیش از ۳۴ سال که تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به آن تزریق شده، کنارگذر میاندوآب با عمر ۱۷ساله و جاده میاندوآب – شاهین‌دژ در دست اجرا بوده و در این دولت روبه‌اتمام است.

عیسی زاده افزود: علاوه بر این در سایر محورها هم کارهای راه‌سازی شروع شده و برنامه‌ریزی‌شده تا انجام گیرد و روکش جاده‌های مختلف نیز در برنامه آمده است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حوزه کشاورزی نیز آبیاری کشاورزی و کانال‌های آبیاری که تعطیل شده بودند با ۱۵۰ میلیارد هم اعتبار پیش‌بینی، شروع شده است.

وی به حل مشکل آب در روستاهای میاندوآب نیز اشاره کرد و گفت: در همین دولت بحث آبرسانی و بهره‌مندی از آب شرب سالم به پایان می‌رسد و مشکل آب برای همیشه در میاندوآب حل می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح هادی روستایی، ساماندهی نهرهای سنتی و آبیاری مزارع کشاورزی به هر طریق ممکن، ایجاد اداره کل گمرک و سایر پروژه‌هایی عمرانی از دیگر اقداماتی است که عملیاتی شده است و آنها را به فال نیک می‌گیریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=17591

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.