• امروز : یکشنبه - ۵ مرداد - ۱۴۰۴
  • برابر با : 2 - صفر - 1447
  • برابر با : Sunday - 27 July - 2025
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خبر داد:

افزایش باجه‌های شارژ کارت اتوبوس در ارومیه

  • کد خبر : 289944
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۴ - ۰:۳۰
افزایش باجه‌های شارژ کارت اتوبوس در ارومیه
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از افزایش باجه‌های شارژ کارت اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

فخرالدین معصوم‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» اظهار کرد: با هدف تسهیل در فرآیند شارژ کارت‌های بلیت الکترونیک اتوبوس و افزایش رضایت شهروندان، تعداد باجه‌های فعال از ۷ باجه به ۱۰ باجه افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای بهبود سطح خدمات‌رسانی و پاسخ به نیازهای روزافزون کاربران ناوگان حمل‌ونقل عمومی صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه تصریح کرد: افزایش باجه‌های شارژ بلیت الکترونیک اتوبوس‌های شهری در ارومیه با نصب دستگاه‌های جدید در راستای ارتقای خدمات حمل‌ و نقل عمومی و حرکت به‌سوی هوشمندسازی زیرساخت‌های شهری انجام شده است.

معصوم‌زاده از افزایش تعداد باجه‌های شارژ کارت الکترونیکی اتوبوس‌های شهری خبر داد و گفت: بر اساس گزارش منتشر شده از سوی اداره ارتباطات سازمان، باجه‌های جدید در نقاط کلیدی و پرتردد شهر مستقر شده‌اند تا سهولت بیشتری برای شهروندان فراهم شود.

وی یادآور شد: مکان‌های فعلی استقرار باجه‌های شارژ از چهار باجه در خیابان عطایی، یک باجه در خیابان عطایی، میدان ولایت فقیه (مرکز شهر)، خیابان امام خمینی (ره) ، چهارراه دانشکده، خیابان مدرس، پنجراه تعبیه شده است.

معصوم‌زاده تأکید کرد: هدف ما از این اقدام، نه تنها افزایش دسترسی شهروندان به خدمات الکترونیک، بلکه ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه حمل‌ و نقل هوشمند در ارومیه است. ما به‌دنبال آن هستیم که تجربه سفر درون‌شهری را برای مردم آسان، سریع و بدون دغدغه کنیم.

وی افزود: در آینده نزدیک نیز برنامه‌هایی برای افزایش تعداد دستگاه‌های خودکار شارژ کارت در ایستگاه‌ها و مراکز تجاری پرتردد در دستور کار قرار دارد. همچنین توسعه اپلیکیشن‌های موبایلی برای شارژ آنلاین کارت‌ها نیز از جمله اهدافی است که در قالب پروژه‌های آتی دنبال خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: با حرکت به سمت خدمات غیرحضوری و هوشمندسازی، می‌خواهیم رضایت عمومی را افزایش داده و گام‌های بلندی در جهت کاهش ترافیک و بهبود کیفیت زندگی شهری برداریم.

انتهای خبر/ و

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=289944

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.