تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۱ پروژه هم‌زمان با هفته دولت در بوکان

  • کد خبر : 17157
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۱ پروژه هم‌زمان با هفته دولت در بوکان

فرماندار بوکان از افتتاح و کلنگ زنی ۷۱ پروژه در حوزه های عمرانی، صنعتی و اشتغال زایی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اروم نیوز به نقل از کانی پرس؛ خشایار صنعتی در گفتگو با خبرنگاران در باره جزئیات برنامه‌های هفته دولت در بوکان، اظهار کرد: در هفته دولت ۷۱ پروژه با اعتبار شش هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در بوکان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد شش پروژه کلنگ‌زنی و ۶۶ مورد نیز طرح‌های عمرانی و اشتغال‌زایی هستند.

فرماندار بوکان با بیان اینکه برای شش پروژه کلنگ‌زنی اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، افزود: تلاش ما این است که منابع مالی پروژه قبل از کلنگ‌زنی مشخص شود تا بتوانیم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد افتتاح و بهره‌برداری آنان باشیم.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته در هفته دولت شاهد بهره برداری از ۵۴ پروژه عمرانی با یک میلیارد ۱۳۴ میلیارد ریال خواهیم بود.

فرماندار بوکان تصریح کرد: همچنین در این ایام شاهد بهره برداری از ۱۰ طرح صنعتی و خدماتی با اعتبار ۳ میلیارد ۹۷۰ میلیون ریال در سطح شهرستان خواهیم بود.

نماینده عالی دولت سیزدهم در بوکان عنوان کرد: پروژه‌های گازرسانی و گسترش خط انتقال اینترنت مهم‌ترین طرح‌های ما برای افتتاح و بهره‌برداری در سطح روستاهای بوکان خواهند بود.

صنعتی تصریح کرد: در هفته دولت تعداد 20 روستای دیگر بوکان به شبکه سراسری گاز کشور وصل و شبکه گازرسانی به آنها به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های گازرسانی به این ۲۰ روستا، بیش از یک هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز شهری بهره‌مند خواهند شد.

صنعتی تصریح کرد: برای گازرسانی به این ۲۰ روستا در قالب ۴ پروژه، بیش از ۳۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و بیش از ۱۰۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا گردیده است.

فرماندار بوکان ادامه داد: با بهره‌برداری از شبکه گاز این روستاها، تعداد روستاهای گازدار شهرستان بوکان از ۱۰۵ روستای فعلی به ۱۲۵ روستا افزایش پیدا خواهد کرد.

صنعتی در ادامه به حوزه اینترنت روستایی نیز اشاره و گفت: طی هفته دولت و با اقدامات انجام شده شاهد بهره‌مندی ۵۰ روستای این شهرستان از اینترنت خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با پایان‌یافتن این پروژه ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بوکان از نعمت اینترنت بهره‌مند می‌شوند و بوکان در جمع سه شهرستان برتر آذربایجان غربی در دسترسی به اینترنت قرار می‌گیرد.

فرماندار بوکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های مهم در حال اجرای شهرستان نیز عنوان کرد: پروژه بزرگ آب‌رسانی به ۱۶۵ روستای بوکان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی ( ع)، احداث اتوبان بوکان به میاندوآب و همچنین فاز دوم کمربندی، بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی، چندین مدرسه ۱۲ و ۶ کلاسه در سطح شهر، پارک بزرگ نالشکینه و روستا و خط دوم انتقال آب از سد شهید کاظمی به شهر از مهم‌ترین طرح‌های فعال شهرستان هستند که با افتتاح آنها چهره شهر دگرگون خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=17157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.