تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

اعزام گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم سردشت

  • کد خبر : 12171
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۳۷
اعزام گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم سردشت

قادری در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ از اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم و روستایی سردشت خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی کانون بسیج جامعه پزشکی و بهداری سردشت با همکاری بسیج سازندگی و خیران گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شدند. وی تصریح کرد: در سال جاری گروه […]

قادری در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ از اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم و روستایی سردشت خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی کانون بسیج جامعه پزشکی و بهداری سردشت با همکاری بسیج سازندگی و خیران گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در سال جاری گروه جهادی پزشکی در دو دوره در مناطق محروم و مرزی سردشت جهت خدمت‌رسانی به مردم در این مناطق حضور یافته و خدمات ویژه ارائه کردند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان سردشت بیان کرد: گروه‌های جهادی تخصصی در عرصه‌های مختلف عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، کارآفرینی، امدادرسانی، فرهنگی و مشاوره‌ای در ایام مختلف در مناطق محروم و کمتر برخوردار حضور یافته و خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی عنوان کرد: طرح ” شهید رهنمون” باهدف ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی به مناطق محروم اجرا می‌شود و گروه‌های جهادی در قالب تیم‌های پزشکی شامل پزشک عمومی، پزشک متخصص زنان و داخلی، اطفال، داخلی، پزشکان فوق‌تخصص، روان‌شناس، دندانپزشک، پرستار و کارشناس بهداشت در مناطق محروم استان خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

قادری عنوان کرد: ارائه خدمات از سوی گروه‌های جهادی به‌صورت رایگان است؛ اما برای تأمین دارو و سایر نیازمندی‌ها از مشارکت خیران استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای ویژه اردوهای جهادی، خدمت‌رسانی در حوزه سلامت و تلاش برای افزایش سطح خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به‌ویژه در محلات و مناطق محروم است.

قادری بیان کرد: گروه‌های جهادی سفیران کار و تلاش به شمار می‌روند و وجود این سرمایه‌ ارزشمند در استان به‌عنوان یک ظرفیت بی‌بدیل و الهی می‌توانند در حل بسیاری مشکلات گره‌گشا باشد.

گفتنی است؛ سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق قرار گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=12171

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.