تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

اراذل‌واوباش پارک گل‌های ارومیه خوار و ذلیل شدند

  • کد خبر : 6931
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۷
اراذل‌واوباش پارک گل‌های ارومیه خوار و ذلیل شدند

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ سرهنگ “ایرج حسن‌خانی ” در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعزام مأموران پلیس ۱۱۰ برای حکم جلب سیار در پارک گل‌های ارومیه پس از دستگیری متهم، متأسفانه تعدادی از دوستان وی که از اراذل‌واوباش نیز بودند با پلیس به‌منظور فراری‌دادنش درگیر می‌شوند. وی با اشاره به اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ سرهنگ “ایرج حسن‌خانی ” در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعزام مأموران پلیس ۱۱۰ برای حکم جلب سیار در پارک گل‌های ارومیه پس از دستگیری متهم، متأسفانه تعدادی از دوستان وی که از اراذل‌واوباش نیز بودند با پلیس به‌منظور فراری‌دادنش درگیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دراین‌خصوص هشت متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: تمامی این اراذل‌واوباش دستگیر شده، در پارک گل‌های ارومیه توسط پلیس گردانده شدند.

حسن‌خانی افزود: تمامی اراذل‌واوباش و قداره‌کش‌ها بدانند که پوزه آن‌ها را به خاک می‌زنیم، گردن آن‌ها را خواهیم شکست و برابر قانون با آن‌ها برخورد شدید خواهیم داشت.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط‌قرمز ما است، هرکسی آن را مخدوش کند با او برخورد جدی خواهیم کرد، همان‌طور که امروز نیز اراذل‌واوباش در پارک گل‌ها خوار و ذلیل شدند.

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=6931

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.