تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

ابعاد شخصیتی امام خمینی باید برای جامعه به خصوص جوانان تبیین شود

  • کد خبر : 6867
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
ابعاد شخصیتی امام خمینی باید برای جامعه به خصوص جوانان تبیین شود

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز؛ با تسلیت سالگرد رحلت حضرت امام (ره) اظهار کرد: انقلاب اسلامی و در راس آن امام خمینی (ره) نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران هستند. وی تصریح کرد: چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران […]

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز؛ با تسلیت سالگرد رحلت حضرت امام (ره) اظهار کرد: انقلاب اسلامی و در راس آن امام خمینی (ره) نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران هستند.

وی تصریح کرد: چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود و سوگ جان‌گداز رهبر حکیم و مقتدای خویش صاحب ماتم و عزا شدند.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: بی‌تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر خواهد بود.

وی گفت: شخصیت بی‌بدیل امام راحل نشأت گرفته از قیام عاشورا و نهضت اباعبدالله الحسین (ع) بود که نه‌تنها برای مسلمانان ایران بلکه برای تمامی آزادی‌خواهان دنیا منشأ حرکت است.

عتباتی افزود: بنابراین در چنین روزی حرکت و آثار تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در جای‌جای جغرافیای جهان و منطقه شاهد هستیم و مشاهده می‌کنیم.

وی بیان کرد: حرکت امام راحل نشان داد که باتکیه‌بر مردم و با نشان‌دادن مسیر صحیح به مردم راه رستگاری و پیروزی وجود دارد.

عتباتی افزود: تمامی روزها و هفته‌ها متعلق به امام راحل است امروز هم بهانه‌ای است تا جایگاه و شخصیت ایشان را به نسل جدید تبیین کنیم.

رئیس دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: مسئولان وظیفه دارند ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) برای جامعه به‌خصوص جوانان تبیین کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=6867

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.