تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

آمادگی مردم ارومیه جهت حضور در راهپیمایی

  • کد خبر : 57261
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
آمادگی مردم ارومیه جهت حضور در راهپیمایی
مردم مومن و ولایت‌مدار ارومیه، آمادگی کامل خود را برای حضور گسترده در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و مشارکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز»؛ در ۶ ماه گذشته تصاویر زیادی از پدر و مادرهای ساکن در غزه در حالی که جسد خونی کودکان خود را به دست گرفته و در حال گریه و زاری هستند منتشر شده است، تصاویری که به نحوی گسترده در شبکه‌های اجتماعی پخش شده‌اند.

در این تصاویر دلخراش، نشان می‌دهد که والدین نمی‌توانند از کودکان خود جدا شوند و این صحنه حقیقتا شوکه ‌کننده بوده و دل هر مسلمان و هر آزاده‌ای را در هر جای دنیا که باشد، به درد می‌آورد.

بنابراین مشاهده روزانه بیش از صدها صحنه‌هایی دردناک کشتار زنان و کودکان در غزه که صهیونیست‌ها بدون توجه به پروتکل‌های جنگ، وحشیانه به بیمارستان و منازل غیرنظامیان یورش می‌برند، حقیقتاً دردآور است به‌ویژه اینکه این جنایات علیه مردم مسلمان و برادران دینی صورت می‌گیرد که غم را دو چندان کرده و باعث شده تا خون مروم به جوش آمده و راهپیمائی امسال را باشکوه‌تر بدگزار کنند.

امروز خبرنگار حرف رک، برای تهیه گزارش به سطح خیابان ارومیه رفته تا نظر مردم را در خصوص آمادگی‌شان در راهیپیمایی روز قدس که فردا در این شهر هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود را بپرسد.

جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست قابل قبول نیست

پیرزنی را که روی ویلچر نشسته بود و با دخترش در حال خرید بودند؛ در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست قابل قبول نیست و باید پاسخ کوبنده‌ای به آنان داده شود.

وی تصریح کرد: اتحاد، انسجام و همبستگی ملی و نیز مسلمانان مهمترین پیام راهپیمایی به استکبار جهانی است و صهیونیست‌ها بدانند که همین کشتار نشان‌دهنده عجز و ناتوانی آنان است که برای رسیدن به اهداف خود از هیچ ذلتی چشم پوشی نمی‌کند.

روز جهانی قدس روز همبستگی مسلمانان در مبارزه با صهیونیست جهانی است

سراغ یکی از کافه‌داران در خیابان امام رفته و از او درخصوص غزه، فلسطین و روز جهانی قدس می‌پرسم، وی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز می‌گوید: امسال در شرایطی روز قدس را گرامی می‌داریم که رژیم غاصب صهیونیستی گستاخی را به حدی رسانده که با نقض تمام قوانین بین‌المللی با حمله به کنسولگری کشورمان جمعی از بهترین فرزندان این خاک و بوم را به شهادت رسانده تا خوی تجاوزکارانه خود را بار دیگر به دنیا ثابت کند.

حسین که خود را دانشجوی حقوق معرفی کرده است در ادامه روز جهانی قدس را روز همبستگی مسلمانان در مبارزه با صهیونیست جهانی دانست و اظهار داشت: امید است این غده سرطانی از صحنه منطقه حذف شود و شاهد شکست رژیم غاصب اسرائیل در مقاومت مردم غزه باشیم.

این شهروند در ادامه عنوان کرد: یقیناً قدس و فلسطین پاره‌ جدانشدنی از امت بزرگ اسلامی بوده و هیچ برنامه و اقدامی از سوی دشمنان نمی‌تواند انگیزه ملل اسلامی را برای بازپس‌گیری و احقاق حق از دست رفته را سست، یا به فراموشی بسپارد.

وی با تاكید بر اینكه موضوع فلسطین همچنان محوری‌ترین مساله جهان اسلام است، گفت: سكوت جامعه اسلامی در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی قابل قبول نیست و باید سران كشورهای اسلامی در این باره واكنش نشان دهند.

این شهروند با بیان اینکه به قطع یقین در راهیپیمایی روز قدس شرکت خواهم کرد، تصریح کرد: رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی 70 سال همانند یک غده سرطانی در این منطقه به آزار و اذیت مسلمانان پرداخته است كه یكی از مهمترین عوامل ادامه عمر منحوس این رژیم، سكوت است که باید جواب کوبنده‌ای به آنان داد.

ریشه رژیم صهیونیستی به‌زودی سرنگون می‌شود

زینب شهروند دیگری که به همراه دوستان خود در خیابان خیام جنوبی قدم می‌زد، در گفتگو خبرنگار اروم نیوز، ضمن محكوم كردن جنایت اخیر رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه تاكید كرد: به‌زودی ریشه رژیم صهیونیستی كنده می‌شود و این رژیم جنایتكار سرنگون می‌شود.

وی بیان کرد: فردا به همراه دوستان خود در این راهیپیمایی شرکت می‌کنیم چرا که قدس شریف برای همیشه پایتخت جهان اسلام است و با اشغال رژیم نامشروع صهیونیستی هویت آن تغییر نمی‌یابد.

سارا دوست زینب نیز ضمن محكوم كردن جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت مقاوم و مظلوم فلسطین و ابراز تاسف از سكوت سران كشورهای اسلامی مقابل جنایات رژیم اشغالگر قدس گفت: صهیونیست‌ها تنها زبان زور و مقاومت را می‌فهمند.

وی بیان کرد: «روز قدس» روز تجلی وحدت و همدلی در حمایت از مردم مظلوم و قهرمان فلسطین و هم‌نوایی جهانی با پاره تن اسلام است، بنده به عنوان یک جوان ارومیه‌ای از تمامی آحاد مردم دعودت می‌کنم تا در این راهپیمایی شرکت کنند.

سارا در ادامه بیان کرد: مردم غیور و بصیر ایران اسلامی باید در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در لبیک به ندای تاریخی امام راحل و با تأسی به منویات مقتدا و ولی امر مسلمین حضرت آیت‌لله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، بار دیگر به صحنه آمده و با محکومیت جنایات وحشیانه اسرائیلی‌ها، فریاد رسای نفرت و بیزاری از متجاوزین و حامیان و هم پیمانان آنها را سر بدهند. ️

فردا به همراه خانواده‌ام در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنم

رقیه دوست دیگر زینب در این خصوص بیان کرد: اقشار مختلف مردم مومن، روزه‌دار، پارسا، انقلابی و ولایی ارومیه نیز همگام و هم‌صدا با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی و پرشورتر تر از همیشه در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله روز قدس شرکت کرده و ضمن اعلام همدردی با ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین، کینه و انزجار خود نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی بیان کرد: فردا به همراه خانواده‌ام در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنم.

فردا مردم در دفاع از فلسطین به پا می‌خیزند

صمد صادقی شهروند دیگر ارومیه‌ای با دعوت از مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در سایه حمایت‌های استعمار و استکبار جهانی، قوانین و حقوق بین‌الملل را بی‌هیچ مانعی نقض کرده با تجاوز آشکار به سرزمین‌های اسلامی و انواع جنایات نفرت‌انگیز و ضد بشری عجین است.

وی بیان کرد: همه جهانیان، جنایات این رژیم را بی‌پرده دیدند و قلوب سلیم و فطرت‌های پاک ملت‌ها در اقصی نقاط جهان در مقام قضاوت صهیونیزم را اذعان کرده و در دفاع از حقیقت به پاخاسته و در روز با عظمت قدس با مسلمانان همراه و خواستار مرگ اسرائیل خواهند شد.

ماهور عزیزیان یکی از هموطنان آشوری در این خصوص در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز بیان کرد: لازم است که امسال جمعه آخر ماه رمضان مسلمانان با شدت بیشتر به میدان بیایند.

وی تصریح کرد: مردم دیار باکری‌ها باید به میدان بیایند تا علیه این رژیم کودک‌کش را که الان هم مشغول نقشه‌هایی برای کشار مردم غزه است شعار بدهند تا اینکه مانند همیشه با قدرت بیشتر بتوانند در ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی سهیم باشند و گام بردارند.

عزیزیان بیان کرد: امروز روز قدس نه‌تنها متعلق به ملت مظلوم فلسطین بلکه متعلق به همه آزادگان جهان است تا ندای مظلومان و عدالت‌خواهان در گستره عالم طنین‌انداز شود.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، شهدای فلسطین و غزه به ویژه شهدای اخیر تعدادی از مستشاران نظامی؛ سردار شهید محمدرضا زاهدی و یارانش و سردار سرافراز جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی (شهید راه قدس)، بیان کرد: فردا جمعه در روز جهانی قدس همه از ترک و کرد گرفته تا آشوری و ارمنی در راهپیمایی شرکت می‌کنیم، تا به امید خدا شاهد رهایی مردم مظلوم فلسطین، از یوغ رژیم جعلی، غاصب و ددمنش اسرائیل باشیم.

عزیزیان افزود: فردا با خروش یکپارچه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، لرزه بر پیکره صهیونیسم بین‌الملل انداخته و زوال غاصبان قدس شریف و تحقق وعده و سنت الهی حکومت صالحان بر زمین را نویدی دوباره می‌دهیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=57261

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.